۱۰ رستوران برتر یونگفراو با مناظری خیره کننده از آلپ

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1396/7/19
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

زیبایی و شکوه قله‌های سر به فلک کشیده و برفی یونگفراو نیازی به تعریف ندارند، اما اگر خواستید این عظمت و زیبایی را با طعم غذاهای سوئیسی همراه کنید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را تا انتها بخوانید.

تور اروپا

منطقه یونگفراو سوئیس معمولاً به عنوان یکی از زیباترین مناظر جهان نام برده می‌شود و حقیقتاً لایق این شهرت است. این نواحی با قلل بلند و پوشیده از برف و دهکده‌های کوچک و دیدنی‌اش نماهایی کارت پستالی و بی‌نظیر را به نمایش می‌گذارد. حال تصور کنید که این مناظر خیره کننده در کنار غذاهای لذیذ سوئیسی چه ترکیب فوق‌العاده‌ای را تشکیل می‌دهند. در این راهنما برخی از بهترین رستوران‌های منطقه یونگفراو را به شما معرفی می‌کنیم.

۱. رستوران بل وو دزلپ

رستوران «بِل وو دِزَلپ» (Bellevue des Alpes) یک هتل تاریخی با نماهایی شگفت انگیز از قله‌های «آیگر» (Eiger)، «مونک» (Mönch) و یونگفراو بوده و در یکی از نواحی کلیدی این منطقه قرار دارد. می‌توانید در ماه‌های تابستان غذای خود را در فضای باز تراس رستوران میل کنید یا پشت میزهای راحت و دوست داشتنی داخل بنشینید. از هر پنجره منظره‌ای پانورامیک و هوش ربا پیش رویتان قرار دارد. حتماً دسرهای معروف و خوشمزه رستوران، به ویژه کیک میوه سیب با کشمش را امتحان کنید.

بهترین رستوران های یونگفراو

۲. پیتز گلوریا

رستوران گردان «پیتز گلوریا» (Piz Gloria) بر روی قله «شیلت هورن» (Schilthorn) واقع شده و مناظری پانورامیک از آلپ را به چشمان شما هدیه می‌کند. این رستوران با موضوع فیلم مشهور جیمز باند طراحی شده زیرا محل فیلم برداری یکی از این فیلم‌های سریالی بود. بوفه صبحانه پیتز گلوریا را نباید از دست داد و البته منوی غذاهای گرم ناهار هم در کنار میان‌ وعده‌های کوچک، بسیار دلچسب هستند. برای بهترین منظره‌ها پیشنهاد می‌کنیم میزی در کنار پنجره را رزرو کنید زیرا اغلب بسیار زود پر می‌شوند.

بهترین رستوران های یونگفراو

۳. رستوران کاپریس

برای لذت بردن از زیبایی مناظر یونگفراو از روی نیمکت‌های اتاقی گرم و راحت طی زمستان، یا غذا خوردن در یک تراس جنوبی با نور آفتاب طی تابستان، می‌توانید به رستوران «کاپریس» سر بزنید. این رستوران عالی به مهمان‌نوازی و فضای راحت و گرمی که برای مهمانان فراهم کرده می‌بالد و همچنین غذاهای غیر معمولی که به آن‌ها ارائه می‌کند نیز جزو افتخاراتش محسوب می‌شود. خوراک بره با سس آویشن یکی از این غذاهای لذیذ است. سرویس دهی کاپریس بسیار گرم و صمیمانه بوده و پیش خدمت‌ها تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا شما اوقات خوشی را داشته باشید.

بهترین رستوران های یونگفراو

۴. لگروت بلومونتل

رستوران کوچک «لَگروت بلومونتَل» (La Grotte Blumental) در ایستگاه «مورن» (Mürren)، بخشی از هتل بلومونتل بوده و غذاهای سالم و لذیذ سوئیسی آن که قطعاً فوندوی پنیر یکی از آن‌ها خواهد بود، شما را وسوسه خواهند کرد. استیک‌های فیله و سوسیس‌های گوساله هم از دیگر غذاهای خوشمزه هستند. فضای داخلی این هتل بسیار دوست داشتنی و شبیه به خانه است. دیوارهای سنگی، سقف چوبی، پرده‌ها و زنگوله‌ها از ویژگی‌های بارز آن هستند. سعی کنید حتماً برای یک غذای سنتی سوئیسی در شبی گرم و آرام، در این رستوران توقف کنید.

بهترین رستوران های یونگفراو

۵. بریز

برای یک غذای دل انگیز و مفصل، رستوران «بریز» (Barry’s) را انتخاب کنید. کباب‌های مغولی اینجا یک گزینه فوق‌العاده هستند و گزینه‌های گیاهی، گوشتی، ماهی و میگو نیز وجود دارند. می‌توانید از سوپ‌های خوشمزه هم امتحان کنید. سالاد بار وسیع بریز را نیز نباید فراموش کرد. جدای از منوی کباب مغولی معروف، از منوی سوئیسی شامل فوندو و غذاهای گوشتی هم می‌توانید انتخاب کنید.

بهترین رستوران های یونگفراو

۶. C & M

اینجا یک کافه رستوران با تنوع غذایی بالا بوده و نوشیدنی‌های جذابی را نیز می‌توان در آن سفارش داد. معمولاً C & M می‌تواند بالاترین انتظارات مشتریان خود را برآورده کند. سوپ‌های روز آن بسیار لذیذ هستند و باید حتماً آن‌ها را امتحان کرد. یکی از جذاب‌ترین سوپ‌ها، سوپ تره فرنگی با طعمی تایلندی است. جدای از این، تنوع ساندویچ‌ها، سالادها، دسرها و غذاهای گرم نیز قابل ستایش بوده و در کل می‌توانید تجربه‌ای دلچسب را در اینجا رقم بزنید.

بهترین رستوران های یونگفراو

۷. دا سینا

«دا سینا» (Da Sina) یک رستوران واقع در دهکده افسونگر «ونگن» (Wengen) است که هیچ ماشینی از آن عبور نمی‌کند. این رستوران با حال و هوایی روستایی و خاص، غذاهایی دلچسب و لذیذ را به مشتریانش ارائه می‌کند. دا سینا یک رستوران ایتالیایی با طیفی وسیع از پیتزا، پاستا و سایر غذاهای این کشور است. هر وعده بسیار مفصل بوده و ارزش قیمتی قابل قبولی دارد. اگر با غذاهای ایتالیایی میانه خوبی نداشتید، منوی استیک و غذاهای سوئیسی هم برای شما در نظر گرفته شده‌اند.

بهترین رستوران های یونگفراو

۸. تام کوک کئونگ

رستوران آسیایی بی‌نظیر «تام کوک کئونگ» (Tham Kok Keong) در بین مردم منطقه محبوبیت خاصی دارد و قیمت‌های آن نیز بسیار مناسب است. مالکان اینجا، تام و همسرش، زوجی بسیار صمیمی بوده و همیشه با توجه به نیازهای شما غذایتان را آماده می‌کنند. آن‌ها از شنیدن نظرات شما لذت خواهند برد و غذایتان را طبق سلیقه و محدودیت‌های رژیمی‌تان درست می‌کنند. تمام غذاها به صورت تازه جلوی خودتان توسط تام که سابقاً یک آشپز ۵ ستاره بوده آماده می‌شود. مهارت او را به تمامی در غذاهایش می‌بینید.

بهترین رستوران های یونگفراو

۹. هتل رستوران آلپنهوف

هتل «آلپنهوف» (Alpenhof) در «گریندل والد» (Grindelwald) واقع شده و مناظری شگفت انگیز از قله‌های معروف این نواحی را می‌توانید از آن تماشا کنید. منوی دقیق و کامل این رستوران، تنوع قابل قبولی از «روستی» را پیش روی شما گذاشته و منوی پنیر هم انواع فوندو و راکلت را به شما پیشنهاد می‌کند. عاشقان پنیرهای سوئیسی کاملاً از این تنوع راضی خواهند بود. غذاهای با گوشت گوساله و گاو و بوفه پاستا در دوشنبه‌ها، از نقاط برجسته این رستوران هستند.

بهترین رستوران های یونگفراو

۱۰. رستوران وینترگ

رستوران کوهستانی معروف «وینترگ» (Winteregg) بین «لاوتربرونن» (Lauterbrunnen) و ایستگاه کوهستانی مورن واقع شده و به سادگی از طریق پیاده روی یک مسیر زیبا می‌توانید به آن برسید. اینجا یک رستوران سوئیسی معمولی بوده و تمام غذاهای سنتی این کشور را ارائه می‌کند. بوفه صبحانه بسیار وسوسه کننده بوده و تنوعی از نان‌ها، مرباها، شیرینی، گوشت سرد، پنیر و غیره را در آن می‌بینید. پای‌های خانگی وینترگ نیز بسیار ستودنی هستند.

بهترین رستوران های یونگفراو

سفر به منطقه یونگفراو در تورهای سوئیس

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}