پگاسوس، ارزان ترین ایرلاین اقتصادی اروپا

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1396/9/15
  • 4 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر می‌خواهید با یک ایرلاین اقتصادی و ارزان به اروپا سفر کنید، یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان ایرلاین پگاسوس خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با این شرکت هواپیمایی و محدودیت‌های بار آن با ما در این مقاله همراه باشید.

تور اروپا

خرید بلیط هواپیما با بهترین قیمت

ایرلاین پگاسوس در اکتبر سال ۲۰۱۳ به عنوان ارزان‌ترین ایرلاین اقتصادی اروپا شناخته شد؛ پس اگر به دنبال پروازهای ارزان هستید، جای درستی آمده‌اید. پایگاه این شرکت در ترکیه بوده و اکنون ۱۰۰ درصد مالکیت آن به این کشور تعلق دارد. اکثر پروازهای پگاسوس بین ترکیه و قبرس انجام می‌شوند. اگرچه این شرکت جزو هیچ اتحادیه ایرلاینی نیست؛ اما با برخی از ایرلاین‌ها مانند ایر برلین، ایرلاین آذربایجان یا KLM توافقنامه اشتراک کد (Code-share) دارد.

چرا با پگاسوس پرواز کنیم؟

۷۲ ساعت قبل از بلند شدن هواپیما و تا ۴۰ دقیقه قبل از آن می‌توانید به صورت آنلاین چک-این کنید. البته در برخی فرودگاه‌های ترکیه امکان استفاده از کیوسک‌های سلف سرویسِ چک-این هم وجود دارد. هر چند پگاسوس تلاش می‌کند این سرویس را در تمام فرودگاه‌های مقصد خود اجرا نماید. برای تمام پروازها اندکی هزینه‌ی چک-این در نظر گرفته می‌شود که قابلیت رزرو همزمان دارند. این مقدار بر اساس مسیر تغییر می‌کند؛ اما حدوداً برای پروازهای داخل اروپا از ۵ یورو آغاز می‌شود. می‌توانید صندلی خود را از بین صندلی‌های پرمیوم انتخاب کرده و هزینه‌اش را بپردازید. در پروازهای بین‌المللی، صندلی‌های ردیف خروج، ردیف اول و سمت پنجره حدوداً ۱۵ یورو هزینه داشته و صندلی‌های راهرو ۸ یورو هستند. فاصله‌ی بین صندلی‌ها تقریباً ۷۳ تا ۷۶ سانتی متر متغیر است. البته توصیه می‌کنیم همواره قیمت‌های روز را چک کنید.

ایرلاین پگاسوس

زمانی که پرواز خود را رزرو می‌کنید، احتمالاً مشمول برخی هزینه‌های خدماتی شوید که می‌توانند از ۲ یورو شروع شوند. همانند اکثر ایرلاین‌های اقتصادی، پگاسوس هم سرویس غذایی تکمیلی ارائه نمی‌کند؛ پس می‌توانید حین پرواز برای خودتان اسنک بخرید یا با هزینه‌ای بیشتر غذای گرم دریافت کنید. این موارد را می‌توانید تا ۲۴ ساعت قبل از پرواز انتخاب نمایید. پگاسوس به صورت روزانه وقت شناسی خود را روی وب سایت رسمی‌اش منتشر می‌کند.به طور متوسط، ۹ پرواز از ۱۰ مورد به موقع رسیده و از زمین بلند می‌شوند. این شرکت تنها ایرلاین ترکیه است که این کار را کرده و این چنین به وقت شناسی خود پایبند است.

ایرلاین پگاسوس

بار مجاز ایرلاین پگاسوس

قطعاً یکی از مهم‌ترین نکاتی که مسافران برای انتخاب ایرلاین در نظر می‌گیرند، مقدار بار مجاز آن است. پگاسوس پکیج‌های پروازی مختلفی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد که در آن‌ها حداقل بار مجاز در پروازهای داخلی ترکیه تا ۱۵ کیلوگرم و در پروازهای خارجی تا ۲۰ کیلوگرم است. کیفی که داخل کابین برده می‌شود هم نباید از ۸ کیلوگرم تجاوز کند. اگر فکر می‌کنید که مشمول اضافه بار می‌شوید، توصیه می‌کنیم از ۲۴ ساعت قبل، هزینه‌ی آن را به صورت آنلاین پرداخت کنید تا از تخفیف‌های مخصوص آن بهره‌مند شوید. باید بدانید در صورتی که باید از پرواز دومی استفاده کنید، هزینه‌ی اضافه بار برای هر هواپیما، جداگانه احتساب می‌شود.

ایرلاین پگاسوس

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}