هواپیمایی کاتای پسیفیک و پروازهای لوکس

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1396/9/7
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر قصد سفر به هنگ کنگ را دارید و به دنبال تجربه پروازی لوکس هستید، توصیه ما رزرو کردن بلیط در کاتای پسیفیک ایرلاین است. برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌های پروازی، محدودیت‌ های بار و سایر امکانات آن با ما همراه باشید.

تور اروپا

خرید بلیط هواپیما با بهترین قیمت

آیا به دنبال پروازی لوکس به سمت هنگ کنگ هستید؟ می‌توانید پروازتان را با کاتای پسیفیک رزرو کنید. ایرلاین اصلی هنگ کنگ توانسته ۴ بار جایزه بهترین ایرلاین دنیا را در رزومه کاری خود به ثبت برساند، پس می‌توانید با خیالی آسوده منتظر بهترین تجربه خود از یک ایرلاین و سفر هوایی باشید. با پروازهایی به ۱۸۰ مقصد بین‌المللی به وسیله ۱۴۳ هواپیما، قطعاً جاهای زیادی هستند که می‌توانید با پروازهای کاتای پسیفیک به سمتشان پرواز کنید. کاتای پسیفیک یکی از اعضای بنیان گذار اتحادیه بزرگ «وان ورلد» (Oneworld) بوده که به آن‌ها موقعیت همکاری با سایر ایرلاین‌های بزرگ مانند بریتیش ایرویز و فلای‌ بی را می‌دهد. برنامه مخصوص مسافران پر رفت و آمد در این ایرلاین «مارکو پولو کلاب» (Marco Polo Club) نام دارد.

ایرلاین کاتای پسفیک

چرا با کاتای پسیفیک پرواز کنیم؟

در ایرلاین کاتای پسیفیک می‌توانید به صورت آنلاین، به وسیله موبایل یا در فرودگاه چک این کنید. در فرودگاه هم کیوسک‌های سلف سرویس و هم باجه‌های معمولی برای این کار در نظر گرفته شده‌اند. چک این آنلاین از ۴۸ ساعت قبل از پرواز باز شده و تا ۹۰ دقیقه پیش از آن نیز فعال می‌ماند. اگر چمدانی برای تحویل به قسمت بار دارید، باز هم می‌توانید به صورت آنلاین چک این کنید. البته برای سفر به برخی شهرها امکان استفاده از این روش وجود ندارد. مسافرانی که درخواست صندلی اضافه و کمک رسان پزشکی داشته یا با گروه‌های بزرگ سفر می‌کنند، باید حتماً در باجه فرودگاه دوباره چک این کنند. پیشنهاد می‌کنیم حداقل ۲ ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر باشید.

ایرلاین کاتای پسفیک

اگر با فرست کلاس یا بیزنس کلاس پرواز می‌کنید، می‌توانید صندلی دلخواهتان را از قبل رزرو نمایید. این رزرواسیون برای مشتریانی که با کلاس‌های مشخصی سفر می‌کنند و دارای اعتبار نقره‌ای یا بالاتر در مارکو پولو کلاب، «روبی» (Ruby) و اعضای بالاتر وان ورلد هستند نیز امکان پذیر است. صندلی‌هایی که جای پای بیشتری دارند در پروازهای طولانی ۱۵۰ دلار هزینه در بر داشته و در پروازهای کوتاه نیز ۵۰ دلار هستند. افراد عضو برنامه‌های مخصوص مسافران پر رفت و آمد می‌توانند به رایگان آن‌ها را رزرو کنند. کاتای پسیفیک هیچ هزینه‌ای بابت رزرو از مشتریانش دریافت نمی‌کند؛ هر چند اگر برای پرواز حاضر نشوید، باید هزینه‌ای معادل ۱۵۰ پوند جریمه بدهید. اگر نمی‌توانید به سفر مد نظرتان بروید حتماً از قبل با ایرلاین تماس گرفته و آن را لغو کنید. این قانون شامل تمام کلاس‌ها شده و تنها مسافران بخش اکونومی سوپر سِیوِر مشمولش نیستند.

ایرلاین کاتای پسفیک

کاتای پسیفیک به خاطر خدماتی حین پرواز با کیفیتش شهرت دارد. ۴ کلاس پروازی آن‌ها اکونومی، پرمیوم اکونومی، بیزنس و فرست کلاس هستند. بیزنس کلاس کاتای پسیفیک، بسیار راحت و لذت بخش بوده و حتی صندلی‌های آن جایزه برده‌اند. غذای حین پرواز نیز کاملاً با استانداردهای بالای غذایی همخوانی دارد. پرمیوم اکونومی نیز از امکانات لوکسی برخوردار است و مسافران بسته امکانات رفاهی شامل گوش گیر و چشم بند دریافت می‌کنند. اکثر صندلی‌ها دارای نمایشگر اختصاصی خود بوده و می‌توانید از بین فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی آن انتخاب کنید. اگر خواستار استفاده از اینترنت وای فای بودید، در پروازهای بیش از ۶ ساعت باید ۱۹/۹۵ دلار و در پروازهای کوتاه‌تر ۱۲/۹۵ دلار برای آن پرداخت کنید. اگر هم می‌خواستید به صورت ساعتی از آن برخوردار شوید، می‌توانید به ازای هر ساعت ۹/۹۵ دلار بپردازید.

در سال ۲۰۱۶ کاتای پسیفیک در رقابت با ایرلاین بریتیش ایرویز و ویرجین آتلانتیک در زمینه به موقع رسیدن پروازهای لندن- هنگ کنگ باخت؛ اما بیش از دو سوم پروازهای آن‌ها در کمتر از ۱۵ دقیقه از زمان مقرر به زمین می‌نشینند و متوسط تأخیر در بین پروازها ۱۳/۸۷ دقیقه است.

ایرلاین کاتای پسفیک

بار مجاز هواپیمایی کاتای پسیفیک

در نهایت به محدودیت‌ها و قوانین قسمت بار می‌رسیم. مسافران کلاس اکونومی می‌توانند تا ۳۰ کیلوگرم بار تحویل دهند. مسافران پرمیوم اکونومی نیز ۳۵ کیلوگرم، بیزنس کلاس ۴۰ کیلوگرم و مسافران فرست کلاس تا ۵۰ کیلوگرم اجازه بار دارند. توجه کنید که هیچ چمدانی نباید بیش از ۳۲ کیلوگرم وزن داشته باشد. جدای از این هر مسافر می‌تواند با خود یک چمدان کوچک داخل کابین ببرد که در مسافران اکونومی تا ۷ کیلوگرم، بیزنس ۱۰ کیلوگرم و فرست کلاس ۱۵ کیلوگرم باید وزن داشته باشد. محدودیت ابعاد این کیف یا چمدان باید زیر ۲۳X۳۶X۵۶ سانتی متر باشد. جدای از این می‌توان یک کیف دستی نیز به همراه داشت.

ایرلاین کاتای پسفیک

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}