سفری لذت بخش با ایرلاین سنگاپور

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1396/9/4
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

ایرلاین سنگاپور یکی از بزرگ‌ترین ایرلاین‌های دنیا بوده و جزو اولین استفاده کنندگان ایرباس A380، بزرگ‌ترین هواپیمای مسافربری جهان به شمار می‌رود. در این مقاله به معرفی ویژگی‌ها، خدمات و محدودیت‌های بار این ایرلاین پرداخته‌ایم.

تور اروپا

خرید بلیط هواپیما با بهترین قیمت

سنگاپور ایرلاینز، شرکت هواپیمایی اصلی این کشور بوده و یکی از بزرگ‌ترین ایرلاین‌های جهان نیز به شمار می‌رود. این شرکت اولین ایرلاینی بود که هواپیمای غول پیکر ایرباس A380 را امتحان کرد. ایرلاین سنگاپور با بیش از ۱۱۰ هواپیمای خود به بیش از ۶۴ مقصد در ۵ قاره پرواز می‌کند. ۵ کلاس خدماتی در این ایرلاین تعریف شده که از اکونومی پایه شروع و تا سوئیت‌های آلترا لوکس تنوع دارند. همچنین در رزومه کاری آن‌ها می‌توان جایزه‌های متعددی را مشاهده کرد. در سال ۲۰۱۶ ردیفی از عناوین بزرگ به این شرکت داده شد که بهترین ایرلاین جهان برای دوازدهمین بار یکی از آن‌ها محسوب می‌شود. ایرلاین سنگاپور از اعضای اتحادیه ستاره است و برنامه مخصوص مسافرین پر رفت و آمدشان «کریس فلایر» (KrisFlyer) نام دارد.

هواپیمایی سنگاپور

چرا با سنگاپور ایرلاینز پرواز کنیم؟

برای پروازهای ایرلاین سنگاپور می‌توانید به صورت آنلاین، با استفاده از گوشی موبایل یا در فرودگاه و باجه‌های سلف سرویس چک این کنید. اگر در کمتر از ۴۸ ساعت از سفرتان باز می‌گردید، این ایرلاین امکان چک این بازگشت را نیز به شما پیشنهاد می‌کند. با این شیوه می‌توانید برای هر دو پرواز در یک زمان چک این کنید. چک این آنلاین و موبایلی معمولاً از ۴۸ ساعت تا ۹۰ دقیقه قبل از پرواز در دسترس بوده و کیوسک‌ها نیز تنها در ۸ فرودگاه وجود دارند: فرودگاه چانگی سنگاپور، هیثرو در لندن، فرودگاه کپنهاگ، فرودگاه بین‌المللی تام برَدلی لس آنجلس، فرودگاه بین‌المللی سان فرانسیسکو، شارل دو گل پاریس، شیپهول آمستردام و ناریتا در توکیو.

فاصله بین صندلی‌ها در اکونومی کلاس ایرلاین سنگاپور اغلب حدود ۸۱ سانتی متر بوده و عرض آن‌ها نیز بسته به نوع هواپیما از ۴۳ تا ۴۹/۵ سانتی متر متغیر است. در پرمیوم اکونومی می‌توانید در فضایی به اندازه ۹۶/۵ سانتی‌متر لم بدهید. این فاصله در بیزنس کلاس و فرست کلاس به حد قابل توجهی آزادتر و راحت‌تر خواهد بود. رزرو صندلی از همان زمانی که پروازتان را رزرو می‌کنید تا موقع چک این امکان پذیر است و البته بسته به نوع پرواز هزینه‌ای اضافی را در بر خواهد داشت.

هواپیمایی سنگاپور

هیچ هزینه‌ای برای رزرو کردن پروازهای ایرلاین سنگاپور به صورت آنلاین وجود ندارد، اما اگر به صورت تلفنی یا شخصی بخواهید این کار را انجام دهید باید بین ۲۵ تا ۷۵ دلار آمریکا پرداخت کنید. برای پروازهایی که از انگلیس بلند می‌شوند نیز هیچ هزینه‌ای برای کارت اعتباری وجود ندارد.

هر مسافر نمایشگر مخصوص خود را دارد که به «کریس ورلد» (KrisWorld) متصل شده است: سیستم سرگرمی حین پرواز با بیش از هزار فیلم، برنامه تلویزیونی، بازی و آلبوم‌های موسیقی مختلف. در پروازهایی که با ایرباس A380 و A350 انجام می‌شود و در برخی از بوئینگ‌های 777-300ER می‌توانید از اینترنت وای فای نیز بهره بگیرید. قیمت‌ها بسته به پرواز فرق می‌کنند. منوی غذای هواپیما به وسیله گروهی متشکل از ۸ آشپز تهیه شده و نوشیدنی‌ها توسط ۳ متخصص چیره انتخاب گشته و به منو راه یافته‌اند. مسافران بیزنس کلاس، فرست و سوئیت کلاس، می‌توانند غذای مجلل و خاص خود را از میان گلچینی که به آن‌ها ارائه می‌شود انتخاب کنند.

هواپیمایی سنگاپور

سنگاپور یکی از وقت‌شناس‌ترین ایرلاین‌های دنیا را دارد. این ایرلاین در رقابت با بریتیش ایرویز توانسته در پرواز لندن به سنگاپور از نظر وقت پیشی بگیرد. در این مسیر متوسط تأخیر ایرلاین سنگاپور زیر ۱۲ دقیقه بوده و نزدیک به ۸ پرواز از ۱۰ پرواز آن تا ۱۵ دقیقه بعد از زمان مقرر به زمین نشسته‌اند. در سال ۲۰۱۶، ایرلاین مذکور هفتمین ایرلاین وقت شناس فرودگاه منچستر نیز نامیده شد. در اینجا متوسط تأخیر حدود ۸ دقیقه بود و بیش از ۸۳ درصد از پروازها تا ۱۵ دقیقه بعد از زمانی که مقرر شده بود بلند می‌شدند.

هواپیمایی سنگاپور

بار مجاز هواپیمایی سنگاپور

در اکثر مسیرها، مسافران اکونومی می‌توانند تا ۳۰ کیلوگرم، مسافران پرمیوم اکونومی تا ۳۵، بیزنس کلاس ۴۰، فرست و سوئیت کلاس تا ۵۰ کیلوگرم بار تحویل دهند. البته هیچ چمدانی بنا به دلایل سلامتی و امنیتی نباید بیش از ۳۲ کیلوگرم بار داشته باشد و ابعاد هر چمدان نیز نباید از ۲۰۰x۷۵x۸۰ سانتی‌ متر تجاوز کند. در پروازهای رفت و برگشت آمریکا، مسافران اکونومی و پرمیوم اکونومی می‌توانند دو چمدان تا ۲۳ کیلوگرم و بقیه دو چمدان تا ۳۲ کیلوگرم بار تحویل دهند. کیف داخل کابین نیز برای مسافران بیزنس و فرست کلاس می‌تواند دو عدد بوده و مسافران اکونومی و پرمیوم تنها اجازه حمل یک کیف دارند که نباید بیش از ۷ کیلوگرم وزن و ۱۱۵ سانتی متر مجموعه اضلاع داشته باشد. لوازم شخصی مانند دوربین و کیف دستی نیز می‌توانند داخل هواپیما آورده شوند.

هواپیمایی سنگاپور

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}