راهنمای سفری رمانتیک به مادرید برای زوج های جوان

نیلوفر عباسیان
  • نیلوفر عباسیان
  • 1397/5/20
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

مادرید با معماری‌ تحسین برانگیز، فضاهای سبز و گلکاری شده‌ی فراوان و نوشیدنی‌های گوارا یکی از رؤیایی‌ترین پایتخت‌های اروپایی در اسپانیا به شمار می‌آید.

تور اروپا

اگر به عنوان یک زوج به مادرید سفر می‌کنید یا آن را برای ماه عسل خود انتخاب کرده‌اید این راهنمای گشت و گذار عاشقانه در این شهر را بخوانید تا سفرتان را به حد ایده‌آل ماندگار و خاطره‌انگیز کنید. دست در دست هم در میان خیابان‌ها و بناهای تماشایی شهر بگردید و عطر عشق را نفس بکشید.

در پارک ها و باغ ها گردش کنید

پارک‌ ها و باغ‌ های مادرید با شکوه تمام عیار خود بهترین مکان برای گردشی عاشقانه هستند. در یک روز آفتابی با یارتان بر قایقی سوار شده و بر روی دریاچه‌ی «پارک رتیرو» (Retiro Park) گردش کنید و سپس به پیاده‌روی در میان «کاخ کریستال» (Palacio de Cristal) که تماماً از شیشه ساخته شده، بپردازید. باغ گیاهشناسی مادرید انتخاب دیگری است که با صرف چند یورو شما را به دنیای رؤیایی خود وارد می‌کند. دنیایی که به خصوص در فصل بهار با شکفتن ردیفی از نیلوفرها و لاله‌ها در زیباترین حالت خود قرار دارد. همچنین می‌توانید در اینجا از باغ درختان بونسای از سراسر جهان در هر فصلی دیدن کنید و لذت ببرید.
کاخ کریستال در مادرید

در خیابان ها و پلازاها چرخی بزنید

بدانید تعدادی از زیباترین خیابان‌ها و بلوارهای دنیا را در مادرید برای قدم زدن خواهید دید. «پسئو دل پرادو» (Paseo del Prado) یکی از معروف‌ ترین خیابان‌ های مادرید است که گردش عصرگاهی در پیاده‌روی مزین به ردیف درختان بلند آن را توصیه می‌کنیم. در خیابان باریک سنگفرش «مالاسانا» (Malasaña) هم در راسته‌ی بوتیک‌ها و کافی‌شاپ‌ها‌ی جذابی را خواهید دید. پلازاهای زیبای مادرید مانند «پلازا اُلوید» (Plaza Olavide) یا «پلازا اسپانیا» (Plaza España) بهترین مکان برای نشستن روی یک نیمکت، خوردن اسنک و تماشای مردم در یک عصر رمانتیک هستند.

میدان اسپانیا در مادرید

به تماشای غروب بنشینید

پلازاها و کافی‌شاپ‌های روی بام متعددی در مادرید وجود دارد که می‌توانید از آن‌جا با یارتان به تماشای غروب دل‌انگیز بنشینید. رنگ نارنجی آتشین و طیف صورتی در آسمان هنگامی که خورشید در پشت «معبد دبود» (Templo de Debod) پنهان می‌شود، عشق و احساسات شما را شعله‌ورتر خواهد کرد.

معبد نایاتاپولا

یک برانچ دو نفره میل کنید

چند تکه میوه و کیک در بشقاب‌های اشتراکی کافه «ال آرخیبار» (El Arquibar) در فضای روستایی شکل و با دکور قدیمی آن برای زوج‌ها خاطره‌انگیز خواهد بود. اگر می‌خواهید کمی ولخرجی کنید به «وستین پلس هتل» (Westin Palace Hotel) بروید که هر یکشنبه برانچ آن همراه با موسیقی اپرای رمانتیک سرو می‌شود. در میزهای متعدد این بوفه‌، انواع گوشت، پنیر، تخم‌مرغ، ماهی سالمون، میوه و شیرینی عرضه می‌شود که روز شما را خواهد ساخت.

رستوران های مادرید

یک روز را در حومه شهر سپری کنید

برای تجربه یک روز عاشقانه گریزی از شلوغی شهر داشته باشید و به حومه‌ی مادرید سری بزنید. «سگوویا» (Segovia) کمتر از یک ساعت با شهر فاصله دارد و یک قنات رومی، کلیسای جامع قرن شانزدهمی و یک کاخ باشکوه را شامل می‌شود که شما را به یاد قصر سیندرلا می‌اندازد. با صرف کمتر از یک ساعت زمان می‌توانید مقصد دیگری را هم در حومه‌ی شهر انتخاب کنید. «کینچون» (Chinchón) یک «پلازا مایور» (Plaza Mayor) ویژه با ۲۳۴ جایگاه طبقه‌ای رو به میدان دایره‌ای اصلی دارد. در اکثر جایگاه‌ها رستوران‌ها فعالیت می‌کنند و می‌توانید در فضای بیرون نشسته و غذایتان را در محیط باصفای روستایی میدان اصلی کینچون میل کنید. به هر دو شهر کوچک با روش‌های مختلفی مانند قطار، اتوبوس یا ماشین می‌توانید بروید.

سفر رمانتیک به مادرید

در حاشیه رودخانه مانزاناس پیاده روی کنید

پیاده‌رو حاشیه‌ی رودخانه که بازسازی شده، بهترین مکان برای قدم زدن، دوچرخه‌سواری دو نفره و رولربلیدینگ دست در دست هم برای زوج‌ها به نظر می‌رسد. در کافه‌های متعدد حاشیه‌ی رودخانه «مانزاناریس» (Manzanares) می‌توانید یک نوشیدنی سفارش دهید و لحظات پرآرامشی را سپری کنید. اگر آب و هوا مساعد باشد می‌توانید از محیط ساحلی برای حمام آفتاب هم استفاده کنید.

رودخانه مانزاناس در مادرید

در یک بوتیک هتل اقامت کنید

برای یک اقامت رمانتیک در مادرید به سراغ بوتیک هتل‌ها بروید. «دییِر هتل» (Dear Hotel) بالکن‌های رؤیایی با چشم‌انداز به سمت خیابان «گران ویا» (Gran Via) و استخر روی بام را در اختیار شما قرار می‌دهد. بوتیک هتل «اونلی یو» (Only You) هم در نزدیکی ایستگاه قطار «آتوچا» (Atocha) لابی شگفت‌انگیزی همراه غذاخوری روی بام طبقه‌ی هفتم و نمایی حیرت‌انگیز به سمت شهر دارد.

هتل های مادرید

نیلوفر عباسیان نیلوفر عباسیان
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}