با جالب ترین امکانات پروازهای اکونومی جهان بیشتر آشنا شوید

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1398/6/9
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

شاید تصور کنید پروازهای کلاس اکونومی مانند دیگر کلاس‌ های پرواز نتوانند یک سفر خاص و منحصربه‌فرد برای‌تان رقم بزنند. اما جالب است بدانید که برخی از پروازهای اکونومی امکانات جالب و درجه‌ یک در اختیار مسافران خود قرار می‌دهند.

تور اروپا

خرید بلیط هواپیما با بهترین قیمت

سفر با پروازهای اکونومی به معنای از دست دادنِ امکانات و مزایایی که باعث می‌شوند سفری راحت و فراموش‌نشدنی داشته باشید، نیست. برخی از ایرلاین‌ها امکانات متنوع و خوبی در اختیار مسافران قرار می‌دهند؛ از صندل‌های راحتی گرفته تا انواع نوشیدنی‌ها و اسنک‌هایی مانند بستنیِ هاگِن‌داز (Häagen-Dazs)، را می‌توانید در پروازهای اکونومی پیدا کنید. در اینجا برخی از جالب‌ترین امکانات پروازهای اکونومی را برای افرادی گردآوری کرده‌ایم که می‌خواهند از سفرهای خود با پروازهای اکونومی بهترین تجربه را داشته باشند.

چای بعد از ظهر در ویرجین آتلانتیک

مسافرین پرواز ویرجین آتلانتیک (Virgin Atlantic) می‌توانند از خدمات چای بعدازظهر بهره ببرند. مسافرین همچنین می‌توانند در کنار چای خود ساندویچ‌های عصرانه‌ و خوراکی‌های خوشمزه‌ی کمپانی‌ گرون‌آپ چاکلت (Grown Up Chocolate)، چیپس‌های تیرِل‌ (Tyrell Crisps) و آب‌نبات‌های نعنایی پِپِر اسمیت (Peppersmith mints) را میل کنند.

ویرجین آتلانتیک

کنسرت‌ زنده و کیف های رایگان در ساوت وست ایرلاین

ساوت وِست ایرلاین (South West Airline) در ارتفاع ۳۵,۰۰۰ پایی مسافران خود را به روش‌های مختلفی غافلگیر می‌کند. مسافرین این ایرلاین از اینکه قرار است در هواپیما چه کنسرت زنده‌ای را ببینند هیچ اطلاعی ندارند. به‌علاوه، مسافرین می‌توانند دو ساک یا کیفِ چک شده را به‌صورت رایگان با خود بیاورند؛ سیاستی که به گفته‌ی مدیریت ایرلاین به این زودی‌ها تغییر نخواهد کرد.

ساوث وست ایرلاین

نوشیدنی رایگان، صرف غذا به سبک بیسترو و خدمات حوله گرم در دلتا ایرلاین

دلتا ایرلاین (Delta Airline) به‌تازگی از امکانات جدید خود در مسیرهای بین‌المللی، مانند بِلینیس (Bellinis) با نوشیدنیِ گازدار و پوره‌ی هلو، غذاهایی مانند میگوی کبابی مزه‌دار شده با سس هَریسا (Harissa)، قهوه، چای، آب، دسرهای شکلاتی و خدمات حوله‌ی گرم رونمایی کرده است. مسافران می‌توانند از خدمه‌ی پرواز درخواست وینگ‌پین (Wing Pin) یا فلیت کارد (Fleet Card) کنند که یادگاری جالبی از پرواز با این ایرلاین خواهد بود.

ایرلاین دلتا

پرستار کودک در اتحاد ایرویز

سفر با کودکان می‌تواند چالش‌برانگیز باشد؛ به همین دلیل پروازهای اتحاد ایروِيز برای پدرها و مادرهایی که با کودکان‌شان سفر می‌کنند پرستار کودک را در نظر گرفته است. در پروازهای طولانی پرستاران می‌توانند کمک بزرگی برای والدین باشند. این پرستاران هر کاری را برای کمک به والدین انجام می‌دهند؛ از درست کردن کاردستی گرفته تا کمک در استفاده از سرویس بهداشتی.

اتحاد ایرویز

دوربین های پولاروید در ایرلاین امارات

شرکت هواپیمایی امارات (Emirates) با در اختیار گذاشتن دوربین‌های پولاروید به شما کمک می‌کند خاطرات خود را به شکلی زیبا ثبت کنید. خدمه‌ی پرواز با مسافرین عکس می‌گیرند تا آن‌ها خاطراتی خاص و زیبا از سفرشان داشته باشند. در این پرواز همچنین می‌توانید به وای‌فایِ رایگان دسترسی داشته باشید و در جایگاه خود از برق هم استفاده کنید. دسترسی به برق به مسافرین این امکان را می‌دهد تا در طول پرواز با تلفن صحبت کنند.

ایرلاین امارات

خدمات ناخن، شعبده بازی و گرفتن فال در آسیانا ایرلاینز

در آسیانا ایرلاینز (Asiana Airlines) خدمات خاص و متنوعی برای مسافران، از خدمات ناخن گرفته تا ماسک و ماساژ صورت، وجود دارد. سرویسِ باریستا یکی دیگر از امکانات این ایرلاین است. برخی از خدمه‌های پرواز که باریستاهای حرفه‌ای هستند، دانه‌های قهوه را مقابل چشمان مسافران رُست می‌کنند. شعبده‌بازی‌های جالبی در پروازهای این ایرلاین برای مسافران اجرا می‌شود و خدمه‌ی پرواز در طول اجرای برنامه اسباب‌بازی‌ و بادکنک‌ به کودکان هدیه می‌دهند.

آسیانا ایرلاین

تخت خواب های فلت در ایر نیوزیلند

ایر نیوزیلند (Air New Zealand) به مسافران امکان رزرو اِسکای کوچ (Skycouch) را می‌دهد. با رزرو اسکای‌کوچ، سه صندلی اکونومی با فشار دادن یک دکمه به یک تخت‌خواب فلَت (Lie-flat Bed) تبدیل می‌شوند. مسافرین می‌توانند پاهای خود را در قسمت بالایی یا پائینیِ تخت که بین ۶۰ تا ۹۰ درجه تنظیم می‌شود قرار دهند. دسته‌های صندلی در قسمت میانی و سمت پنجره به بالا می‌روند و فضای بیشتری برای خوابیدنِ مسافران به‌وجود می‌آورند.

ایر نیوزلند

اسباب بازی و لانچ باکس در قطر ایرویز

کودکانی که با قطر ایرویز (Qatar Airways) سفر می‌کنند حتما اوقات خیلی خوبی را در پروازهای این ایرلاین خواهند داشت. این ایرلاین هدایای متنوعی مانند بسته‌های مدادشمعی، پازل، کتاب نقاشی و اسباب‌بازی‌های مخمل را برای کودکان در نظر می‌گیرد. غذاهای کودکان در پروازهای قطر ایرویز در لانچ‌باکس‌هایی با کاراکترهای مختلف کارتونی سرو می‌شوند.

نوشیدنی و بوفه اسنک در ایر فرانس

در پروازهای طولانی ایر فرانس (Air France) علاوه‌بر نوشیدنی‌های مختلف، بوفه‌ی سلف‌سرویس با انواع شکلات و شیرینی، اسنک، ساندویچ و بستنی هم برای مسافران فراهم شده است.

ایرفرانس

یوکللی، تورهای دیدنی و نوشیدنی در هاوایین ایرلاین

در پروازهای شرکت هواپیمایی هاوایی (Hawaiian Airline) می‌توانید نوشیدنی‌های رنگارنگی ازجمله کوالا بریز رام پانچ (Koala Breeze Rum Punch) که ترکیبی از پَشِن فروت، پوره‌ی گواوا، نیشکر هاوایی و نوشیدنی کوائی وایت پریمیوم رام (Kauai White Premium Hawaiian Rum) است را امتحان کنید. یکی دیگر از نوشیدنی‌های خاص این ایرلاین توسط لیون کافی (Leon Coffee) برای هاوایین ایرلاین (شرکت هواپیمایی هاوایی) تهیه می‌شود. این نوشیدنی از دانه‌های ۱۰۰ درصد عربیِ قهوه تهیه می‌شود و یک نوشیدنی خوش‌طعم و عالی برای ساعاتی که در ارتفاع به‌سر می‌برید، به‌شمار می‌رود. در پروازهای اوهانا (Ohana) که پروازهای بین جزیره‌ایِ هاویین ایرلاین هستند، می‌توانید از امکانات سرگرم‌کننده‌ای مانند اجرای موسیقی با یوکللی (Ukuleles) لذت ببرید. به‌علاوه، خدمه‌ی پرواز هنگام تِیک‌آف و فرود هواپیما، تورهای دیدنی از جاذبه‌های گردشگریِ جزایر به مسافرین نشان خواهند داد.

هاوایین ایرلاین

صندل های راحتی در کورین ایر

در پروازهای طولانی به مقصد اروپا، آمریکا، اقیانوسیه و خاورمیانه،‌ پروازهای کوریَن ایر (Korean Air) امکاناتی از قبیل صندل‌های راحتی برای داشتن یک سفر راحت را برای مسافران خود فراهم می‌کند. در این بسته‌ها لوازم بهداشتی مانند مسواک هم به‌چشم می‌خورد.

کورین ایر

اسنک بار سلف سرویس، تلویزیون و بسته های رفاهی در جت بلو

زمانی‌که صحبت از سرگرمی به میان می‌آید، شرکت هواپیمایی جت بلو (JetBlue) حرف زیادی برای گفتن دارد. مسافران این هواپیما می‌توانند از پخش زنده‌ی برنامه‌های تلویزیون و اینترنت پرسرعت لذت ببرند. در پرواز (A321) مسافران می‌توانند از اسنک‌بارِ سلف‌سرویس بین کابین‌های مینت (Mint) و کور (Core) اسنک‌ها و نوشیدنی‌های معروف این ایرلاین را میل کنند.

جت بلو

اسنک های ژاپنی، ساکه و نوشیدنی‌ های میوه ای در آل نیپون ایرویز

مسافرینی که با پروازهای آل نیپون ایرویز (All Nippon Airways) سفر می‌کنند از امکاناتی مانند خدمات سلف‌سرویسِ شکلات‌های ژاپنی و شیرینی‌های برنجیِ آراره (Arare) که شیرینی‌‌های سنتی ژاپن هستند، بهره‌مند خواهند شد. یکی دیگر از امکانات این ایرلاین نوشیدنی‌های مخصوص و خوشبوی کابوسو (Kabosu) و انواع ساکه (Sake) است. کابوسو نوعی نوشیدنیِ شیرین و شور است که از میوه‌ی سبزِ کابوسو و عسل تهیه می‌شود.

آل نیپون ایرویز

اسلینگ سنگاپوری در سنگاپور ایرلاینز

سنگاپور ایرلاینز (Singapore Airlines) از مسافران خود با اسلینگ سنگاپوری (Singapore Sling Cocktail) پذیرایی می‌کند که به‌صورت رایگان سرو می‌شود. این ایرلاین اولین شرکت هواپیمایی در جهان است که در کابین اصلی نوشیدنی‌های رایگان سرو می‌کنند.

سنگاپور ایرلاینز

شکلات داغ کادبری در کانتاس

مسافرین پروازهای کانتاس (Qantas) می‌توانند از سرویس شکلات داغِ کادبری (Cadbury Hot Chocolate) که با مارشمالو و تکه‌های کوچک شکلات سرو می‌شود، بهره ببرند. در این پروازها یک اسنک بار با انواع میوه‌های تازه، شکلات و بیسکوئیت‌های تیم‌ تام (Tim Tam) هم برای مسافرین وجود دارد.

کانتاس

پروازهای تم دار در اوا ایر

اِوا ایر (EVA Air) به مسافرین خود این امکان را می‌دهد که از زندگی روزمره فاصله بگیرند و قدم به پرواز‌های تِم‌ دارِ هِلوکیتی (Hello Kitty) بگذارند. در این پروازها همه‌چیز از کارت‌های پرواز گرفته تا استیکرهای چمدان و حتی لباس خدمه‌ی پرواز به شکل هلوکیتی و سانریو (Sanrio) است.هدفون، بالش، دستمال، کرم دست و صورت، صابون، لیوان‌های کاغذی، ظروف و اسنک‌ها همگی دارای تمِ هلوکیتی هستند.

ایوا ایر

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}