در این نقاط فرانسه بهترین عکس ها را بگیرید

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1399/3/28
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

فرانسه یکی از بهترین مقاصد جهان برای عکاسی و فیلمبرداری است. اما بهترین مکان‌ها برای عکاسی در فرانسه کجاست؟

تور اروپا

فرانسه با جاذبه‌های بی‌شمارش منبع الهامی برای عکاسان و علاقمندان به عکاسی به‌شمار می‌رود؛ از برج ایفل در پاریس گرفته تا قلعه‌های شگفت‌انگیز در دره‌ لوآر (Loire Valley) و سواحل رویایی در فرِنچ ریوِریا (French Riveria).

جاذبه‌های طبیعی فرانسه مانند کوه‌های آلپِ فرانسه خود رقیبی برای کلیساهای باشکوه و شهرهای زیبای این کشور هستند. دهکده‌های جذاب فرانسه را فراموش نکنید که سوژه‌های زیبایی برای عکاسی به شما می‌دهند. در این‌جا برخی از بهترین نقاط فرانسه برای عکاسی را به شما معرفی خواهیم کرد.

عکاسی در فرانسه

برج ایفل

برج ایفل در پاریس یکی از بناهای باشکوه و بزرگ جهان است. عکاسی از این بنای بزرگ تقریبا غیر ممکن است؛ مگر آن‌که از فاصله‌ی دور از این برج عکس بگیرید. آن سوی رود سن (Seine River)، باغ‌های تروکاددرو (Jardins du Trocadéro) با استخرهای زینتیِ زیبا و بزرگ و یک تفریحگاه عالی، نمای فوق‌العاده‌ای برای عکاسی از برج ایفل به‌وجود می‌آورند.

اگر هنگام طلوع خورشید یا ساعت طلایی این زاویه را برای عکاسی از برج ایفل انتخاب کنید، می‌توانید عکسی بسیار زیبا از این برج معروف ثبت کنید.

عکاسی در فرانسه

مون سن میشل

جزیره‌ی مون سن میشل (Mont Saint-Michel) یک منظره‌ی جادویی برای عکاسی به‌شمار می‌رود. زیبایی این جزیره هنگام جزر و مد دوچندان می‌شود و به‌نظر می‌رسد جزیره از دل آب بیرون آمده است و به سمت آسمان می‌رود. از قرن یازدهم میلادی، چشم‌انداز روحانیِ این صومعه‌ی گوتیک زائران را شگفت‌زده کرده است.

عکاسی در فرانسه

باغ‌ های ورسای

در قرن هفدهم میلادی، آندره لو نوتر (André Le Nôtre) یکی از برترین معماران و طراحان باغ در فرانسه، باغ‌‌های ورسای (Versailles Gardens) را طراحی کرد. بوته‌ها و درختچه‌ها، ردیف‌هایی از گل‌های زیبا، حوض‌ها و استخرهای زینتی، فواره‌ها و مجسمه‌ها این باغ را به یک اثر هنری تبدیل کرده‌اند.

عکاسی در فرانسه

قصر شنونسو

از میان صدها قلعه‌ی زیبای که در دره‌ی لوآر وجود دارند، قلعه‌ شنونسو (Château de Chenonceau) دارای شهرت بیشتری است. علت شهرت این قلعه، معماری متمایز و سبک لطیف و زنانه‌ی آن است.

گالری این قلعه در طول رودخانه‌ی شِر (River Cher) بر روی یک پل قوسی ساخته شده است که به شما اجازه می‌دهد انعکاس تصویر ساختمان را در آب ببینید.

عکاسی در فرانسه

سن تروپه

سن تروپه (Saint-Tropez) یک دهکده‌ی کوچک ماهیگیری است. این دهکده از دهه‌ی ۱۹۵۰ میلادی به یک تفریحگاه مجلل ساحلی تبدیل شد. البته سن تروپه هنوز ویژگی‌های یک شهر کوچک تاریخی را حفظ کرده است.

خانه‌هایی با رنگ‌های پاستلی و میدان‌های پر درخت نمای زیبایی برای عکاسی به‌وجود می‌آورند. می‌توانید از بندرِ مملو از قایق، لا پونش (La Ponche) و سواحل شگفت‌انگیز این دهکده عکس‌های زیبایی بگیرید.

عکاسی در فرانسه

کلیسای جامع آمیان

کلیسای جامع آمیان (Amiens Cathedral) بزرگ‌ترین کلیسای جامعِ گوتیک در فرانسه است. قدمت این کلیسا به قرن سیزدهم باز می‌گردد. شهرت این کلیسای جامع به دلیل نمای بسیار زیبا است که با صدها مجسمه از شخصیت‌های مذهبی تزئین شده. با بازدید از این کلیسا می‌توانید عکس‌های بسیار زیبایی از معماری گوتیک ثبت کنید.

کلیسای جامع آمیان

مون بلان در کوه های آلپ فرانسه

منظره‌ی کوه‌های مون بلان (Mont Blanc) بسیار شگفت‌انگیز است. این کوه با ۴,۸۱۰ متر ارتفاع بلندترین کوه در رشته‌کوه‌های آلپ به‌شمار می‌رود. قله‌ی این کوه در تمام طول سال پوشیده از برف است.

گردشگران می‌توانند از مسیرهای پیاده‌روی در تور دو مون بلان (Tour du Mont Blanc) استفاده کنند. در این مسیر علاوه‌بر لذت بردن از مناظر جذاب اطراف می‌توانید عکس‌های بسیار زیبایی بگیرید. این مسیر یکی از زیباترین مسیرهای پیاده‌روی در فرانسه به‌شمار می‌رود.

عکاسی در فرانسه

قلعه‌ی شانتیلی

قلعه‌ی شانتیلی (Château de Chantilly) یک قلعه‌ی مجلل در نزدیکی پاریس است. اطراف این قلعه‌ی تاریخی را فضای سبز زیبایی در بر گرفته است. قلعه‌ی شانتیلی با ترکیبی از عناصر معماری رنسانس و قرون وسطایی طراحی شده است. باغ‌ها، برکه‌ها، کانال‌ها و زمین‌های جنگلی همگی در کنار هم منظره‌ی زیبایی برای گرفتن عکس‌هایی رمانتیک به‌وجود می‌آورند.

عکاسی در فرانسه

ریکویر در منطقه‌ آلزاس

ریکویر (Riquewihr) دهکده‌ای زیبا در منطقه‌ی آلزاس است. این دهکده با تپه‌هایی پر از تاکستان‌ها پوشیده شده است. با دیدن مجموعه‌ای از خانه‌های نیمه‌الواری در اطراف برج بلند کلیسا احساس می‌کنید در یک کتاب قصه‌ی قدیمی قدم گذاشته‌اید. بالکن‌هایی با گل‌های شمعدانی و میدان‌هایی که با فواره تزئین شده‌اند، زیبایی‌های این شهر کوچک را دوچندان می‌سازند.

عکاسی در فرانسه

پون دو گار

پون دو گار (Pont du Gard) در منطقه‌ی پرووانس (Provence)، درواقع میراث تمدن روم در این منطقه است. پون دو گار جزو میراث جهانی یونسکو در فرانسه به‌شمار می‌رود. این پل-قنات شاهکاری از مهندسیِ باستانی محسوب می‌شود.

جالب است بدانید که این قنات بیش از ۲۰۰۰ سال پیش، آب مورد نیاز شهر نیم (Nîmes) را تامین می‌کرد. شهر نیم در نزدیکی پون دو گار قرار دارد و مملو از بناهای دوره‌ی کلاسیک است.

عکاسی در فرانسه

اونفلور

اونفلور (Honfleur) نام یک کمون در فرانسه است که سال‌ها با خانه‌های سبک نرمان (Norman) و بندر ماهیگیریِ قدیمی و زیبایش هنرمندان را به خود جذب می‌کند.

کلود مونه (Claude Monet)، اوژن بودن (Eugène Boudin) و دیگر نقاشان امپرسیونیسم همگی مناظر زیبای این شهر کوچک را تحسین می‌کردند. این هنرمندان نقاشی‌های بسیار زیبایی از بندر و ساحل این شهر خلق کرده‌اند.

عکاسی در فرانسه

سن پل دو ونس

سن پل دو ونس (Saint-Paul de Vence) یک دهکده‌ی قرون وسطایی است که در فاصله‌ی کمی از شهر نیس قرار دارد. ساختمان‌های این دهکده هزارتویی از خیابان‌های سنگفرش، پلکان‌های مخصوص عابرین پیاده و خانه‌های کوچک و سنگی را به‌ وجود آورده‌اند.

در این دهکده‌ی کوچک و در کوچه‌های باریک و جاذبه‌های پنهانش می‌توانید عکس‌های کلوزآپ بگیرید. همچنین می‌توانید کمی فاصله گرفته و از نمای کلی دهکده تصویری زیبا ثبت کنید.

عکاسی در فرانسه

میدان استانیسلاس در شهر نانسی

میدان استانیسلاس (Place Stanislas) در شهر نانسی (Nancy) در فرانسه یکی از باشکوه‌ترین میدان‌های اروپا است. این میدان در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.

علت شهرت این میدان مجموعه‌ای یکپارچه از کاخ‌های کلاسیک فرانسوی است که قدمت آن‌ها به قرن هجدهم بازمی‌گردد. در گوشه‌های این میدان دروازه‌های آهنی طلاکاری شده‌ی روکوکو به چشم می‌خورد. این دروازه‌ها از جمله نقاطی هستند که عکاس‌ها برای گرفتن عکس‌های کلوزآپ با جزئیات بسیار زیبا به سراغ آ‌ن‌ها می‌روند.

عکاسی در فرانسه

پارک ملی کالانک

پارک ملی کالانک (Parc National des Calanques) در طول سواحل مدیترانه بین شهر بندری مارسی و دهکده‌ی ماهیگیری کاسیس قرار گرفته است. این پارک ملی دارای پناهگاه‌های ساحلی زیبایی از سنگ آهک است که با آب دریا پر شده‌اند. نور خورشید رنگ آبی فیروزه‌ای زیبایی به این آب‌ها می‌بخشد.

عکاسی در فرانسه

فاوینی سور اوزرا (Flavigny-sur-Ozerain)

این شهر کوچک قرون وسطایی در بورگونی (Burgundy) مجموعه‌ی زیبایی از خیابان‌های سنگفرش و خانه‌هایی با پنجره‌های پاستلی است. در مرکز فاوینی سور اوزِرا (Flavigny-sur-Ozerain) یک صومعه‌ی بنِدیکتی از قرن سیزدهم قرار دارد. البته امروزه این ساختمان به عنوان کارخانه‌ی تولید آب‌نبات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عکاسی در فرانسه

روکامادور

روکامادور (Rocamadour) با صومعه‌های قرون وسطایی که به صخره چسبیده‌اند منظره‌ای شگفت‌انگیز را به نمایش می‌گذارد. روکامادور یکی از مقاصد زیارتی مسیحیان است که در قرن یازدهم پس از رم و اورشلیم (بیت‌المقدس) از نظر اهمیت در رتبه‌ی سوم قرار داشت.

عکاسی در فرانسه

ساحل زمرد در بریتانی

ساحل زمرد (Côte d'Emeraude) یک خط ساحلی در منطقه‌ی بریتانی است که از جنوب سنت مالو (Saint-Malo) تا کاپ فرل (Cap Fréhel) را در بر می‌گیرد. در این مسیر زیبا می‌توانید تفریحگاه‌ ساحلی دینارد و دهکده‌ی ماهیگیری تاریخی کنکل (Cancale) را ببینید.

عکاسی در فرانسه

اترتا در سواحل نرماندی

در سواحل آلباتر (Côte d'Albâtre) در نرماندی می‌توانید صخره‌های آهکی زیبایی را ببینید که از اقیانوس اطلس سر بیرون آورده‌اند. مونه (Monet)، کوربت (Courbet) و دیگر نقاشان امپرسیونیسم زیبایی طبیعی اترِتا (Étretat) را در نقاشی‌های خود به تصویر کشیده‌اند.

عکاسی در فرانسه

اکس آن پرووانس

فواره‌های زیبا، بازارهای رنگارنگ در فضای باز و کافه‌های کنار خیابان همگی اکس آن پرووانس (Aix-en-Provence) را به مکانی ایده‌آل برای عکاسی تبدیل کرده‌اند. بازار فضای باز در میدان شهرداری یکی از بهترین نقاط این شهر کوچک برای عکاسی به شمار می‌رود. در این بازار می‌توانید انواع گل‌های رنگارنگ، میوه‌ها و سبزیجات تازه را ببینید.

عکاسی در فرانسه

جزیره پورکورول

اگر در شهر تولون (Toulon) سوار قایق شوید پس از مدت کوتاهی به جزیره‌ی زیبای پورکورول (Île de Porquerolles) می‌رسید. این جزیره بهشتی برای عکاسان است. نور درخشان آفتاب، پوشش گیاهی سرسبز مدیترانه‌ای، سواحل ماسه‌ای سفید و آب‌های زلال منظره‌ی بسیار زیبایی برای عکاسی در اختیار شما قرار می‌دهند.

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}