چطور بارسلون را در ۲۴ ساعت به خوبی بگردیم؟

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1397/1/8
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

شاید نتوانید در یک روز به تمامی پرده از رازهای افسونگری بارسلون بردارید، اما می‌توانید دلیل محبوبیت‌ آن را به خوبی درک کنید.

تور اروپا

سفر به شهر افسونگر بارسلونا در تور ۸ روزه اسپانیا

گذراندن ۲۴ ساعت در بارسلون اگر با برنامه خوبی همراه باشد می‌تواند به شما ایده مناسبی درباره جذب میلیون‌ها بازدیدکننده به صورت سالانه از این شهر بدهد. در این راهنما سعی کردیم برخی از بزرگ‌ترین جاذبه‌ها و کارهایی که باید حتماً در این زمان کوتاه انجام دهید را گردآوری کنیم تا بتوانید بیشترین لذت را از بازدید یک روزه در شهر بارسلون ببرید.

برانچ در کافه فدرال

روز خود را با گردشی در «خیابان پارلامنت» (Parlament) آغاز کنید که در محله «سنت آنتونی» (Sant Antoni) قرار دارد. در اینجا می‌توانید بهترین برانچ‌های بارسلون را تجربه کرده و در یکی از شیک‌ترین نقاط شهر صبحانه بخورید. «کافه فدرال» (Café Federal) که ادعا دارد اولین برانچ را با خود به شهر آورده است، هنوز هم یکی از بهترین‌ گزینه‌های صبحگاهی به شمار می‌رود. اگر حوصله داشتید برای تجربه‌ای ماجراجویانه‌تر به «پان ای تراگو» (Pan I Trago) رفته و خوراکی‌هایی اصیل را امتحان کنید.

کافه فدرال در بارسلون

بازدید از کلیسای ساگرادا فمیلیا

از طریق محله «ال راوال» (El Raval) به سمت مرکز شهر بازگردید تا با حال و هوای فرهنگی و هنری شهر بیشتر آشنا شوید. از اینجا سوار اتوبوس شده و به سمت جواهر معماری بارسلون یعنی «ساگرادا فامیلیا» بروید. اگر دغدغه زمان داشتید تنها به تماشای بیرون ساختمان اکتفا کنید و از دیدن سه ورودی خیره کننده‌اش لذت ببرید. اگر هم مشکلی نداشتید به یکی از تورهای هدایت شده بپیوندید و برای آنکه گرفتار صف‌های طولانی نشوید از قبل بلیط رزرو کنید.

کلیسا ساگرادا فمیلیا

گشتی در خیابان پسیج د گراسیا و بوکریا مارکت

اگر به اندازه کافی زمان دارید از خیابان «پَسیج د گراسیا» عبور کنید و به تماشای دو شکوه معماری مدرن یعنی «کازا باتیو» و «کازا میلا» بروید. این ناحیه پاسخ بارسلون به خیابان شانزلیزه نیز به شمار می‌رود و زمانی که قصد خرید از بزرگ‌ترین برندهای طراحان مد را داشته باشید می‌توانید روی آن حساب کنید. از سال ۱۸۴۳ شیک‌پوش‌ترین شهروندان برای خرید به اینجا می‌آمدند. سفر کوتاه خود را با بازدید از «بازار غذای بوکریا» یا بازار «سنت کاترین» (St Catherine) در همان نزدیکی کامل کنید. می‌توانید سوغاتی‌هایی زیبا و به یادماندنی هم از اینجا بخرید. خوراکی‌هایی هم که در آنجا به فروش می‌رسد می‌توانند اسنک‌هایی خوشمزه برای لحظات پایانی گردشتان باشند.
بازار بوکریای بارسلونا

کشف شگفتی های محله گوتیک

محله گوتیک مرکز تاریخی شهر زیبای بارسلون به شمار می‌رود و پر از شگفتی‌های معماری خارق‌العاده‌ای است که حتی برخی از آن‌ها به دوران رومی‌ها بازمی‌گردند؛ مانند ستون های معبد آگوستوس. خیابان‌های باریکی که در بین دیوارهای هزارتوی سنگی، درب‌های چوبی قدیمی و تراس‌های مخفی امتداد می‌یابند و در هم می‌پیچند جدای از جذابیتشان، برای پناه بردن از آفتاب سوزان تابستان نیز بسیار مناسب خواهند بود. در این گردش حتماً از «کلیسای جامع گوتیک» که سر دری نئوگوتیک از قرن نوزدهم دارد دیدن کنید و با عبور از صومعه‌ها به تحسین آب‌نما و ۱۳ قوی آن بنشینید. همچنین بقایای بنایی که احتمالاً قدیمی‌ترین کنیسه اروپایی باشد هم در گوشه‌ای از این محله قرار دارد. در حوالی پنج بعد از ظهر بیشتر مغازه‌های مستقل دوباره باز می‌کنند پس وقت آن رسیده که کمی اشتهای خرید خود را آرام کنید. محله «ال بورن» (El Born) در همین نزدیکی قرار داشته و می‌توانید جدای از بوتیک طراحان مد، کارگاه برخی هنرمندان و صنعتگران را نیز در آن تماشا کنید. در بوتیک‌ها لباس، کفش و اکسسوری‌هایی زیبا و دیدنی به نمایش گذاشته شده‌اند.

محله گوتیک بارسلون

تجربه شور و سرزندگی بارسلون در شب

بسیاری از مردم بر این باورند که زندگی شبانه بارسلون از تمام شهرهای دیگر اروپا بهتر است و شما هم جدای از اینکه به کلوب‌های شبانه و موسیقی الکترونیک یا جاز علاقه داشته باشید یا خیر، خیلی زود علت این محبوبیت را درک خواهید کرد. برای محیطی جوان‌تر باید به سمت «کره ژواکین کوستا» (Carrer Joaquin Costa) در محله «ال راوال» (El Raval) بروید تا کافه‌ها و کلوب‌هایی جوان پسند‌تر و قیمت‌هایی نسبتاً ارزان پیدا کنید. اگر به دنبال گزینه‌هایی بهتر بودید می‌توانید به «انیما دل وی» (Anima del Vi) در محله گوتیک بروید که گلچینی طبیعی و اعلا از نوشیدنی‌های طبیعی و ارگانیک را به مشتریانش عرضه می‌کند. این نوشیدنی‌ها بیشتر متعلق به اسپانیا و فرانسه هستند. اگر به دنبال تاپاس بار خوب بودید «بار دل پلا» (Bar del Pla) با غذاهای اصیل اسپانیایی شما را راضی می‌کند.

راهنمای سفر بارسلون

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}