امن ترین ایرلاین های دنیا در سال 2018

آرزو اعظمی
  • آرزو اعظمی
  • 1397/9/19
  • 1 دیدگاه
{{selectedRate}}

 امنیت شما به هنگام سفر با هواپیما از فاکتورهای بسیار پراهمیت است و شناختن ایرلاین‌های امن یکی از راه‌های جلوگیری از خطرات احتمالی پرواز است. در این مقاله قصد معرفی 20 ایرلاینی را داریم که به عنوان ایرلاین‌های امن سال 2018 معرفی شده‌اند.

تور اروپا

هواپیما هنوز هم بهترین وسیله سفر به حساب می‌آید و امروزه سفر با آن بسیار رواج پیدا کرده است. چیزی که بیشتر از هر ویژگی دیگری باید هنگام خرید بلیط هواپیما به آن توجه کنید، امنیت شرکت هواپیمایی است که با آن پرواز می‌کنید. آیا می‌دانید کدام خطوط هوایی در سال 2018 جزء امن‌ترین ایرلاین‌های دنیا به‌ شمار می‌روند؟ در ادامه با 20 مورد از این ایرلاین‌ها بیشتر آشنا می‌شوید.

1. ایرلاین امارات

ایرلاین امارات در شهر دبی واقع شده و یکی از معروف‌ترین خطوط هواپیمایی دنیا به حساب می‌آید. از خدمه و کارکنان گرفته تا ساختار هواپیماهایش، این ایرلاین توانسته اعتماد مسافران را به خود جلب و امنیت آن‌ها را تأمین کند.

ایرلاین امارات

2. قطر ایرویز

قطر ایرویز، گزینه‌ی خوبی برای سفر به هند، اروپا و آسیا به شمار می‌رود و امنیت آن بیشتر به نحوه‌ی ساخت هواپیماهایش برمی‌گردد. کارکنان این شرکت هواپیمایی همه در کار خود مهارت دارند و رفتارشان دوستانه است. صندلی‌های هواپیما نیز طوری طراحی شده است که مسافران در آرامش کامل باشند.

قطر ایرویز

3. ایرلاین سنگاپور

ایرلاین سنگاپور از سال 2000 میلادی تا به‌حال هیچ حادثه‌ای نداشته که به نوبه‌ی خود، آمار خوبی به حساب می‌آید. این موضوع نشان می‌دهد که این شرکت هواپیمایی در سنگاپور، نهایت تلاش خود را در این 18 سال کرده است تا در شمار امن‌ترین ایرلاین‌های دنیا قرار گیرد. برای سفر به لندن، ملبورن، لس‌آنجلس، پکن، هنگ کنگ و غیره می‌توانید از این ایرلاین استفاده کنید که تمامی کلاس های پروازی آن کاملاً امن هستند.

ایرلاین سنگاپور

4. کاتای پسیفیک

ایرلاین کاتای پسیفیک، به هنگ کنگ تعلق دارد و از میان مقاصد پرطرفدارش می‌توان تایوان، کانادا، سنگاپور و آفریقای جنوبی را نام برد. این شرکت هواپیمایی، یکی از اصلی‌ترین ایرلاین‌های این کشور است و امنیت و بهترین کیفیت خدمات را برای مسافرانش تضمین می‌کند. فقط کافی است تا کمربند ایمنی‌تان را ببندید و از پروازتان لذت ببرید.

کاتای پسیفیک

5. آل نیپون ایرویز

«آل نیپون ایرویز»، متعلق به کشور ژاپن است و همانطور که می‌دانید، ژاپنی‌ها با پیشرفت‌ تکنولوژی‌شان شناخته می‌شوند. بنابراین تعجبی ندارد که تمام تلاششان را به‌ کار بسته باشند تا در شمار امن‌ترین ایرلاین‌های دنیا قرار بگیرند. ایر شرکت هواپیمایی به شهرهای داخلی کشور ژاپن و کشورهای آسیایی دیگر پرواز دارد و طراحی خلاقانه‌ی هواپیماها و بخش خدمات مشتریانش توانسته است رضایت مسافران را به دست بیاورد.

آل نیپون ایرویز

6. اتحاد ایرویز

اتحاد ایرویز، شرکت هواپیمایی امارات متحده عربی است و در شهر ابوظبی قرار دارد. این ایرلاین، اهمیت بسیاری به امنیت مسافرانش می‌دهد و با استفاده از آن می‌توانید با خیال راحت به کشورهایی همچون استرالیا و نیوزیلند پرواز داشته باشید.

اتحاد ایرویز

7. ترکیش ایرلاینز

برای سفر به شهرهای داخلی ترکیه یا کشورهای خارجی دیگر می‌توانید از شرکت هواپیمایی امن ترکیش ایرلاینز استفاده کنید. این ایرلاین برای حفظ امنیت مسافرانش از تکنولوژی‌های درجه‌ی یک کمک گرفته و خیال مسافران را تا حد زیادی از سلامت جانشان راحت کرده است.

کیش ایرلاینز

8. اوا ایر

«اِوا ایر»، در کشور تایوان واقع شده است. این ایرلاین هم برای جابه‌جایی مسافران و هم برای حمل بار طراحی شده است. اوا ایر، شرکتی خصوصی است که فعالیتش از سال 1991 میلادی شروع شد و تنها قاره‌ای که به آن پرواز ندارد، قاره‌ی آفریقا است. امنیت مسافران، اولویت تک‌تک کارکنان این شرکت هواپیمایی به حساب می‌آید و مدیریت منظم آن حتماً نظر شما را جلب خواهد کرد.

اوا ایر

9. کانتاس

«کانتاس»، شرکت هواپیمایی حامل پرچم استرالیا است و به مقاصد بین‌المللی از جمله هند نیز پرواز دارد. ایرلاین کانتاس از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و از سال 1950 میلادی تا به‌حال، حادثه‌ای در گزارش‌های آن دیده نمی‌شود.

کانتاس

10. لوفتهانزا

وقتی صحبت از نظم و برنامه‌ریزی می‌شود، نباید از کشور آلمان غافل شد. ایرلاین لوفتهانزا به آلمان تعلق دارد و مقصدهای گوناگونی از جمله هند، کانادا، آفریقای جنوبی و مکان‌های بسیار دیگری را پوشش می‌دهد. برای ساخت هواپیماهای این شرکت هواپیمایی از طرحی خلاقانه استفاده شده و بعد از پرواز با آن، دردی در ناحیه‌ی گردن یا کمر احساس نخواهید کرد. همچنین فاصله‌ای مناسب بین صندلی‌ها در نظر گرفته‌اند تا به خصوص در پروازهای طولانی بتوانید راحت پایتان را دراز کنید.

لوفتهانزا

11. گارودا ایندونزیا

«گارودا ایندونزیا»، شرکت هواپیمایی حامل پرچم اندونزی است و امنیت مسافران، بیش از هر چیز دیگری برایش اهمیت دارد. امنیت فقط به سالم رسیدن به مقصد خلاصه نمی‌شود و راحتی و آسایش، غذا و مهارت خدمه‌ی هواپیما را نیز در برمی‌گیرد. اگر قصد مسافرت در داخل کشور اندونزی یا سفر به سیدنی و آمریکا را داشتید، گارودا ایندونزیا می‌تواند گزینه‌ی امن و مناسبی برای شما باشد.

گارودا ایندونزیا

12. هاینان ایرلاینز

اگر تا به‌حال نام «هاینان ایرلاینز» به گوشتان نخورده، بهتر است بدانید که دفتر مرکزی این ایرلاین در شهر هایکو در چین واقع شده و علاوه بر پروازهای داخلی، به کشورهای قاره‌ی آسیا، اروپا و آمریکا نیز پرواز دارد. هاینان ایرلاینز، پروازهای چارتر را نیز شامل می‌شود و توانسته است با توجه به عملکرد منسجم خود، در شمار 20 ایرلاین امن دنیا قرار بگیرد.

هاینان ایرلاینز

13. تای ایرویز

تای ایرویز علاوه بر جابه‌جایی مسافر، خدمات جابه‌جایی بار را نیز انجام می‌دهد و میزان امنیت آن‌ را می‌توان به وضوح در گزارش‌های مربوط به این ایرلاین مشاهده کرد. تای ایرویز به سمت کشورهایی از جمله استرالیا، سنگاپور، نروژ و دانمارک و همچنین در 3 کلاس پروازی فرست، بیزینس و اکونومی پرواز دارد. صندلی‌های هواپیماهای این ایرلاین، قابل تنظیم هستند تا مسافران در طول پرواز راحت باشند و به امنیت قسمت مخزن سوخت نیز بسیار رسیدگی شده است.

تای ایرویز

14. ایر فرانس

اگر به پاریس یا دیگر شهرهای زیبای کشور فرانسه سفر کرده باشید، قطعاً با شرکت هواپیمایی «ایر فرانس» آشنا هستید. البته این ایرلاین به کشورهای دیگری همچون ژاپن و جزایر کارائیب نیز پرواز دارد و مهماندارهای هواپیما و خلبان‌هایش به خوبی تعلیم دیده‌اند تا از عهده‌ی هر مسئولیتی برآیند. این ایرلاین، یکی از امن‌ترین خطوط هوایی جهان به شمار می‌رود و تکنولوژی که در هواپیماهایش استفاده می‌کند، از کیفیت بالایی برخوردار است تا امنیت تمام مسافران و خدمه برقرار شود.

ایر فرانس

15. سوئیس اینترنشنال ایرلاینز

سوئیس اینترنشنال ایرلاینز به چندین قاره از جمله آمریکای شمالی، آفریقا، اروپا و آسیا پرواز دارد. تاریخچه ی حوادث و موفقیت این ایرلاین در عملکردش باعث شده است تا بتواند در لیست 20 ایرلاین امن 2018 قرار گیرد.

سوئیس اینترنشنال ایرلاینز

16. آسیانا ایرلاینز

اگر به دنبال ایرلاینی امن و قابل اعتماد در کره جنوبی می گردید، «آسیانا ایرلاینز» گزینه‌ی خوبی برای شما به حساب می‌آید. این شرکت هواپیمایی به کشورهای مختلفی در آسیا، اروپا و آمریکا نیز پرواز دارد و امنیت آن شامل آسایش مسافران، خدمه‌ی کارکشته، ساختار محکم هواپیماها و گوشی‌های ماهواره‌ای برای مواقع اضطراری می‌شود.

آسیانا ایرلاینز

17. ایر نیوزیلند

«ایر نیوزیلند» بیشتر به خاطر ضوابط مربوط به خدمات مشتری‌اش در میان امن‌ترین ایرلاین‌های دنیا قرار گرفته و به لندن، استرالیا، آمریکا و جزایر کوک نیز پرواز دارد. آسایش و راحتی مسافران در تمامی کلاس‌های پروازی این شرکت هواپیمایی در نظر گرفته شده است، اما هرچه کلاس پروازی‌تان بالاتر باشد، راحتی‌تان تضمین شده‌تر خواهد بود.

ایر نیوزیلند

18. ویرجین استرالیا

«ویرجین استرالیا»، جزء 3 شرکت هواپیمایی برتر کشور استرالیا به شمار می‌رود و در 25 شهر آن از جمله سیدنی، ملبورن و بریزبن فعالیت می‌کند. این ایرلاین همچنین به کشورهای خارجی همچون مکزیک، انگلیس، کانادا (تورنتو) و سنگاپور نیز پرواز دارد و تعداد کلی مقاصد پرواز آن به 400 مورد می‌رسد. تمامی کلاس‌های پروازی این ایرلاین راحت هستند و به همین دلیل اگر توان مالی‌تان به تهیه‌ی کلاس‌های فرست و بیزینس نمی‌رسد، می‌توانید بلیط کلاس اکونومی را بخرید و همچنان از لحاظ امنیت و آسایش خیالتان راحت باشد.

ویرجین استرالیا

Australian Airlines .19

هواپیماهای «Australian Airlines»، طراحی شیک و زیبایی دارند و معمولاً اولین چیزی که نظر مسافران را از دور به خود جلب می‌کند، رنگ آن‌ها است. از این ایرلاین می‌توانید برای سفر به استرالیا استفاده کنید و از امنیت خود مطمئن باشید.

Australian Airlines

20. بانکوک ایرویز

شرکت هواپیمایی بانکوک ایرویز، از اعتبار و شهرت خوبی برخوردار است و بیش از 50 سال در این راستا تجربه دارد. دفتر مرکزی این ایرلاین در تایلند واقع شده و پروازهای آن به مقاصد گوناگونی از جمله کوالالامپور و پوکت انجام می‌شوند. بانکوک ایرویز توانسته بود در سال 2016، عنوان بهترین ایرلاین محلی در آسیا و جهان را از طرف کمپانی تحقیقاتی «اسکای ترکس» دریافت کند و همین موضوع کافی است تا خیالتان از جانب مسائل امنیتی راحت باشد.

بانکوک ایرویز

آرزو اعظمی آرزو اعظمی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}