زیباترین جاذبه های سوئیس برای یک سفر رمانتیک

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1397/11/9
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

کشور سوئیس مقصدی ایده‌آل برای سفرهای رمانتیک و ماه عسل است. جاذبه‌های طبیعی شگفت‌انگیز و آرامشی که در مناطق مختلف این کشور دیده می‌شود،‌ سفری خاطره‌انگیز را برای شما رقم خواهد زد.

تور اروپا

کشور سوئیس دارای جاذبه‌های گردشگری بسیار زیاد و شهرهای زیبایی است که این کشور را به مقصدی رمانتیک برای سفر ماه عسل تبدیل کرده‌اند. دریاچه‌های زیبا و کوهستان‌ها تنها بخش کوچکی از زیبایی‌های این کشور هستند. اگر به دنبال مقصدی برای یک سفر رمانتیک هستید، حتما این مطلب را دنبال کنید تا برخی از زیباترین جاذبه‌های سوئیس را به شما معرفی کنیم.

سنت موریتز

یکی از معروف‌ترین پیست‌های اسکی در جهان در قلب یکی از زیباترین مناطق سوئیس قرار گرفته است. منطقه‌ی سنت موریتز دارای مناظر طبیعی شگفت‌انگیز، اقامتگاه ۵ ستاره و برخی از بهترین مغازه‌ها و رستوران‌های سوئیس است. در همه‌ی فصول سال، این منطقه یکی از جاذبه‌های گردشگری محبوب است و گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب می‌کند. یکی از فعالیت‌های مورد علاقه‌ی گردشگران این منطقه،‌ اسکی کردن در پیست معروف این تفریحگاه است. علاوه‌بر اسکی، کالسکه‌سواری با کالسکه‌هایی که توسط اسب‌ها حرکت می‌کنند و تماشای مناظر فوق‌العاده‌ی طبیعی در قطارهای سریع‌السیر برنینا (Bernina Express) از دیگر فعالیت‌هایی است که می‌تواند سفر شما را به سفری رمانتیک و خاطره‌انگیز تبدیل کند.

سنت موریتز

زرمات

سفر ماه عسل حتما نباید در نقاط گرمسیری و سواحل ماسه‌ای باشد. «زرمات» چنین امکاناتی برای شما فراهم نمی‌کند اما یکی از زیباترین و شگفت‌انگیزترین مقاصد گردشگری به‌شمار می‌رود. دهکده‌ی بدون خودرویی که در نزدیکی کوه زیبای «ماترهورن» واقع شده، از بهترین مکان‌ها برای داشتن یک سفر رمانتیک است. این دهکده علاوه‌بر زیبایی‌های طبیعی، دارای رستوران‌ها و غذاخوری‌هایی است که می‌توانید غذاهای سوئیسی را در آن‌ها میل کنید که بسیار خوشمزه هستند و لحظاتی دوست‌داشتنی را تجربه کنید. اگر می‌خواهید سفرتان هیجان بیشتری داشته باشد، می‌توانید اسکی و کوه‌نوردی را به برنامه‌ی خود اضافه کنید و کمی هیجان در سرزمین یخ و برف داشته باشید.

زرمات

اینترلاکن

منطقه‌ی اینترلاکن میان دو دریاچه‌ی بسیار زیبا، یعنی دریاچه‌ی «تون» و دریاچه برینز واقع شده است و کوه‌های یونگفراو آن را احاطه کرده‌اند. در اینترلاکن می‌توانید شاهد بهترین مناظر طبیعی و امکانات گردشگری سوئیس باشید. پیاده‌روی در مسیرهای زیبای طبیعی، کوه‌نوردی در کوه‌های شگفت‌انگیز این منطقه، قایق‌سواری در دریاچه‌های زلال و زیبای اینترلاکن یا فقط لذت بردن از هوای تازه و پاک این شهر کوچک از جمله فعالیت‌هایی است که سفر شما را به یک سفر رمانتیک و لذت‌بخش تبدیل می‌کند. پس از سفر به اینترلاکن قطعا عاشق این شهر خواهید شد.

اینترلاکن

تیچینو

با گذراندن ماه عسل خود در «تیچینو» کمی از ایتالیا را وارد سفر خود به سوئیس می‌کنید. تیچینو پایتخت کانتونِ لوگانو است که در مرز سوئیس و ایتالیا واقع شده است. با سفر به این منطقه شاهد حس مدیترانه‌ای در سراسر این شهر خواهید شد. قلعه‌ها و قصرهای تاریخی به علاوه‌ی دریاچه‌ای زیبا و غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه‌ی این منطقه ازجمله امکانات تفریحی و گردشگری تیچینو است.

تیچینو

اشتاین ام راین

سفر رومانتیک خود را در اشتاین ام راین ادامه دهید که به جواهر اونترسی (the Jewel of the Untersee) معروف است. این دهکده‌ی سوئیسی یکی از زیباترین مکان‌هایی است که متابحال دیده‌اید. این شهر کوچک و تاریخی، دارای خانه‌های نیمه‌ چوبیِ قرون وسطایی است که بارنگ‌های زیبا نقاشی شده و نمای فوق‌العاده زیبایی دارند. همان‌طور که انتظار می‌رود، زندگی در این مکان به آرامی جریان دارد و آرامش خاصی در آن پیدا می‌شود. علاوه‌بر لذت بردن از زیبایی‌های طبیعیِ این دهکده می‌توانید به جزیره‌ی «وِرد» بروید و از آفتاب و آب و هوای خوش این جزیره لذت ببرید.

استن ام رم

مونترو

مونترو یکی از شهرهای کانتون «وو» در سوئیس است و در نزدیکی رودخانه‌ی ژنو قرار دارد. این مکان که یک تفریحگاه است محیطی آرامش‌بخش را برای گردشگران فراهم می‌سازد. از فعالیت‌هایی که می‌توان در مونترو انجام داد، باید به قدم زدن در کنار دریاچه و بازدید از کاخ «چیلون» اشاره کرد. کاخ چیلون زیباترین قصر سوئیس به‌شمار می‌رود و در جزیره‌ای در یک دریاچه واقع شده است. به ندرت می‌توانید مکانی به زیباییِ مونترو را برای سفرهای رومانتیک و ماه عسل پیدا کنید.

مونترو

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}